22 mars 2018

Oh...

"Jag ville bara träffa dig." sa han när han kallat mig till möte om något vi båda jobbar med.

Jag smälter. Får svindel.

Vi lyckades röra vid varandra utan att någon såg. Kunde förmedla kärleken.

Lunch. Vi satt och höll varandra i handen och såg nog väldigt förälskade ut. Servitrisen kom nämligen och sa "Men oj, vad mysigt ni ser ut att ha det!" och det hade vi ju.

Bad om att få röra vid honom. Det var så länge sen. Vi gick till nödstället, vårt vanliga ställe var upptaget. Och oj, vad långt det gick. Långt över alla gränser. Och det var bra. Väldigt bra. Men något var annorlunda. Svårt att säga vad.

Jag älskar dig. Sa jag. Det har jag inte sagt på länge. Jag älskar dig. Fick jag tillbaka. Det var ännu längre sen.

Älskade man. Fantastiska karl. Han är tillbaka på min krok.

Inga kommentarer: