09 april 2014

Det går inte så bra det här...

Det där med att skriva ett inlägg varje dag verkar inte funka. Jag glömmer, jag prioriterar annat och ibland har jag helt enkelt inget att skriva.

Men jag kommer att fortsätta försöka. Fortsätta dokumentera min resa så gott jag kan. Just nu är det bakslag. Bakslag på bakslag. Spelade spel med två sjuåringar i helgen och det gjorde mig totalt utmattad. Trots - eller kanske just därför - att jag vann.

Till och med handarbetet trilskas med mig. Världens enklaste mönster blir fel, gång på gång. Jag gör om och gör rätt, gör fel och får göra om igen. Jag tar det med ro. Det är skönt. Jag vet att det är hjärnan som blir trött. Jag vilar och låter mig själv vara trött. Jag bokar ingenting, jag är spontan om jag vill träffa någon.

Spontanitet är bra. Igår satt jag och pratade affärsidé med en ny kompis. Urkul och väldigt inspirerande och energigivande. Även om det inte blir något är det kul att planera. Och att lära känna en ny människa.

Inga kommentarer: