01 april 2014

Bakslag

Ett klart bakslag är vad jag upplever just nu. Det började i söndags. Inte för att jag gjort så mycket men när jag krattade i trädgården kom yrseln. Den höll i sig och jag var matt och trött hela eftermiddagen.
På måndagen var jag på en utställning med kompisar men jag var inte på topp. Utställningen var intressant på alla sätt och vi hade mycket trevligt efteråt, men...

När jag kom hem tänkte jag messa maken och be honom komma hem bums. Middag och annat kändes oöverstigligt. Han hann dock först och bad att få jobba över... Jag sade ja och avstod från att klaga om hur jag mådde. Bara ett barn hemma så vi åt lite varmkorv och mös i soffan. Det gick det med. Man måste inte äta hemlagad fantastisk middag varje dag.

Idag har yrseln gått över och jag har sovit en massa.

Inga kommentarer: